divendres, 2 d’octubre del 2015

CARTA 5

Hola a tots de nou!

Aquesta és la darrera carta que us envio a tots alhora, des del dia 30 de setembre em dono per realitzada. Feina, allotjament i algú amb qui parlar. Ho he aconseguit. Tot el que em pugui passar a partir d'ara també podria passar a Barcelona.

Pensar en tots vosaltres i la història particular que tinc amb cada un m'ha fet aconseguir-ho. Quan surti d'aquest encantament cursi de plors d'alegria i joia seguiré escrivint coses serioses al blog. I no tot és joia, plorar a l'estranger és una sensació trista pel desanim i penosa perque no pots controlar quan ve, però després d'unes converses per watsap i que aquests dies està fent un sol màgic (tot el sol que no hem tingut aquest estiu, ara...) els problemes s'esvaeixen, treus una mica de ronya del cervell i som-hi.

Haver combinat aquests sentiments amb la vivencia als hostals, ha estat casuísticament necessària. Des del 14 al 30 de setembre vaig viure en 2 hostals diferents, aproximadament cada 4 dies feies un grup d'amics nou i l'atmosfera canviava completament. He conegut a gent de tot arreu, la majoria viatjaven sols i venien de lluny per recórrer Europa. A l'hotel també estic coneixent gent nova i molt interessant, és una llastima no poder compartir els seus noms i anècdotes.

Tal com us deia des de la nit del 30 de setembre estic vivint a un pis amb en Thom en JC i na Iza. És un barri residencial molt tranquil a 20 minuts en metro del centre d'Amsterdam. Estic encantada de tenir un lloc fix per estar.

Una abraçada, seguim en contacte!
Mua

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada